Як до нас звернутись:
У випадку виникнення питань та пропозицій, звертайтесь до нашого Call-центру за адресою: м. Конотоп, вул. Вирівська 64, корпус 3Б, понеділок - п’ятниця з 08:00 до 17:00 тел.: 05447-6-23-81, e-mail: energomotordetal@ukr.net.
Вирішення спорів:
Особа, відповідальна за врегулювання спорів: Головний енергетик – Осталецький Юрій Валерійович.
Всі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору поставки електричної енергії або в зв'язку з нею, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій. У випадку неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору в Регулятора або його територіального підрозділу і / або передати спір до господарських судів України. Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до регулятора або його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.
Нормативні акти:
Споживачам :
Загальна інформація для споживачів
Права та обов'язки споживача, постачальника та інших суб'єктів ринку електричної енергії України визначені законодавчими та підзаконними актами, що розміщені у розділі «Нормативні акти».
Обслуговування споживачів у частині отримання консультацій та інформації з питань укладення договору постачання електричної енергії споживачу, порядку та форми виставлення рахунку і здійснення розрахунків за електричну енергію тощо, здійснюється за адресою: 41600 Сумська обл., м.Конотоп, вул..Вирівська, 64
Порядок звернень споживачів
Споживач може подати звернення/скаргу/претензію шляхом:
Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:
Попередня відповідь на звернення/скаргу/претензію споживача надається протягом 2 (двох) робочих днів від дня отримання звернення/скарги/претензії, якщо у ньому вказана адреса електронної пошти споживача, номер телефону. Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.
Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів
Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.
І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії яка становить загрозу електробезпеці:
ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці
Діючий договір
Договір між ТОВ "Мотордеталь-Конотоп" та Споживачем
Додатки до договору:
Заява про приєднання
Відомості про об'єкти споживача
Комерційна пропозиція №1
Комерційна пропозиція №2
Обсяг постачання електричної енергії